Primul produs pe care Salrom vrea să-l promoveze este vegeta, produs la Salina Slănic Prahova. “Produsul vegeta de la Salina Slănic este o mixtură de legume deshidratate (morcov, pătrunjel, ţelină, ceapă) şi vitamine (B1 şi B2), practic cel mai bun de pe piaţă”, îşi laudă produsul Maria Miuţă, directoarea Salinei Slănic.
Ea ne spune şi secretul gustului. “Produsul vegeta produs la Salina Slănic are în conţinut de maximum 45% sare recristalizată şi restul legume deshidratate. La companiile multinaţionale acesta conţine între 60 şi 80% sare şi restul legume uscate. Aşa că este normal ca produsul nostru să fie mai bun deoarece conţine mai multe legume uscate decât produsele concurente şi poate fi utilizat pentru a îmbunătăţi gustul oricărui preparat culinar”, spune Miuţă.
Preţul produsului aromatizant pentru supe, produs la Salina Slănic, este cu 50% mai mic decât cel vândut de multinaţionale în marile lanţuri de magazine. Cu toate astea, românii cumpără produsul multinaţionalelor pentru că pe acesta îl găsesc. Conducerea Salina Slănic susţine că nu cunoaşte motivele pentru care acest produs nu a ajuns în marile magazine. În schimb, directorul general al Societăţii Naţionale a Sării are un răspuns. “Fosta conducere a Salrom nu a putut intra cu produsele în marile lanţuri de magazine din cauza costurilor ridicate percepute de acestea. Dar situaţia se va schimba deoarece vom avea în cadrul societăţii un departament care se va ocupa exclusiv de vânzarea produselor noastre în marile lanţuri de magazine”, spune Lucian Nicolae Duţă, directorul general al Salrom.
Citeste mai mult in Cotidianul
Ea ne spune şi secretul gustului. “Produsul vegeta produs la Salina Slănic are în conţinut de maximum 45% sare recristalizată şi restul legume deshidratate. La companiile multinaţionale acesta conţine între 60 şi 80% sare şi restul legume uscate. Aşa că este normal ca produsul nostru să fie mai bun deoarece conţine mai multe legume uscate decât produsele concurente şi poate fi utilizat pentru a îmbunătăţi gustul oricărui preparat culinar”, spune Miuţă.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Magazin Online - cum sa pornesti propria ta afacere online
Vrei sa demarezi o afacere online Secretele comertului online iti sunt in sfarsit dezvaluite in stick-ul “Magazin Online - cum sa pornesti propria ta afacere online” Te gandesti sa demarezi o afacere orice fel de afacere Atunci primul pas pe care il ai OBLIGATORIU de facut consta in realizarea unui mic studiu de piata serios...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
Preţul produsului aromatizant pentru supe, produs la Salina Slănic, este cu 50% mai mic decât cel vândut de multinaţionale în marile lanţuri de magazine. Cu toate astea, românii cumpără produsul multinaţionalelor pentru că pe acesta îl găsesc. Conducerea Salina Slănic susţine că nu cunoaşte motivele pentru care acest produs nu a ajuns în marile magazine. În schimb, directorul general al Societăţii Naţionale a Sării are un răspuns. “Fosta conducere a Salrom nu a putut intra cu produsele în marile lanţuri de magazine din cauza costurilor ridicate percepute de acestea. Dar situaţia se va schimba deoarece vom avea în cadrul societăţii un departament care se va ocupa exclusiv de vânzarea produselor noastre în marile lanţuri de magazine”, spune Lucian Nicolae Duţă, directorul general al Salrom.
Citeste mai mult in Cotidianul
Autor: AgroRomania.ro
Votati articolul
Nota: 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News