Comunica experienta
AgroRomania.ro


Email Facebook
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Orkla Foods, rezultate pozitive în primele luni ale anului


Orkla Foods România a înregistrat, în 2009, vânzări consolidate cu 7,5% mai mari faţă de anul 2008, potrivit unui comunicat al companiei. Potrivit reprezentanţilor companiei, vânzările în segmentul margarină ale Orkla Foods România au ramas constante, în condiţiile unei scăderi a pieţei, faţă de anul precedent. Brandul Linco a avut cea mai mare creştere a vânzărilor (peste 20%), ca urmare a campaniilor susţinute de marketing. O uşoara creştere s-a evidenţiat şi pe segmentul pateuri (Ardealul), acesta câştigând un procent la cota de piaţă.
"Deşi contextul economic a fost unul defavorabil industriei consumului, rezultatele noastre sunt pozitive. La acestea au contribuit o strategie coerentă de vânzări şi marketing în ciuda presiunilor legate de bugete în acest domeniu precum şi finalizarea programului intern de reorganizare început la sfârşitul anului 2007. Acesta a presupus relocarea şi concentrarea activităţilor de producţie pe platformele de la Bucureşti şi Covasna precum şi eficientizarea generală a proceselor de producţie şi logistică", a declarat, într-un comunicat, Manuela Banu, director general, Orkla Foods România.

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Afacere la cheie cu flori in ghiveci


Aveti un teren de 100 mp Puteti castiga fara efort 30 000 de euro an cultivand si comercializand FLORI IN GHIVECI   Florile in ghiveci castiga din ce in ce mai mult teren   Motivul este usor de intuit – florile in ghiveci rezista un timp mai indelungat – si acesta este un aspect care conteaza enorm mai ales daca este...

Oferta Speciala
valabila 48h

Potrivit anunţului, compania şi-a consolidat prezenţa pe piaţa de retail în anul 2009 prin extinderea unor game de produse, introducerea de noi ambalaje sau modificări de reţete şi design pentru anumite produse. Brandul Linco a avut cea mai mare creştere a vânzărilor, de peste 20%, ca urmare a campaniilor susţinute de marketing.
Pentru anul 2010 compania urmăreşte menţinerea performanţelor actuale pe piaţa de retail şi obţinerea unei poziţii de top pentru consumul industral, în special pe noua direcţie de afaceri, a ingredientelor de panificaţie, cofetărie şi patiserie. "Anul 2010 va sta în continuare sub semnul prudenţei în ce priveşte consumul", a mai spus Banu.
Newsletter gratuit
Top 4 Afaceri agricole in 2024

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit "Top 4 Afaceri agricole in 2024".



Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News

Idei de afaceri in agricultura



Rentrop ∧ Straton
Newsletter gratuit
Top 4 Afaceri agricole in 2024

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit "Top 4 Afaceri agricole in 2024".


Articole recomandate

Rubrica meteo
Manager | Stiri si analize economice
Rentrop & Straton
 
 

Raport Special GRATUIT

Top 4 Afaceri agricole in 2024


Adauga mai jos adresa ta de mail si vei primi raportul special gratuit "Top 4 Afaceri agricole in 2024" impreuna cu cele mai noi stiri si informatii din agricultura.

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016