Orkla Foods România a înregistrat, în 2009, vânzări consolidate cu 7,5% mai mari faţă de anul 2008, potrivit unui comunicat al companiei. Potrivit reprezentanţilor companiei, vânzările în segmentul margarină ale Orkla Foods România au ramas constante, în condiţiile unei scăderi a pieţei, faţă de anul precedent. Brandul Linco a avut cea mai mare creştere a vânzărilor (peste 20%), ca urmare a campaniilor susţinute de marketing. O uşoara creştere s-a evidenţiat şi pe segmentul pateuri (Ardealul), acesta câştigând un procent la cota de piaţă.
"Deşi contextul economic a fost unul defavorabil industriei consumului, rezultatele noastre sunt pozitive. La acestea au contribuit o strategie coerentă de vânzări şi marketing în ciuda presiunilor legate de bugete în acest domeniu precum şi finalizarea programului intern de reorganizare început la sfârşitul anului 2007. Acesta a presupus relocarea şi concentrarea activităţilor de producţie pe platformele de la Bucureşti şi Covasna precum şi eficientizarea generală a proceselor de producţie şi logistică", a declarat, într-un comunicat, Manuela Banu, director general, Orkla Foods România.
Potrivit anunţului, compania şi-a consolidat prezenţa pe piaţa de retail în anul 2009 prin extinderea unor game de produse, introducerea de noi ambalaje sau modificări de reţete şi design pentru anumite produse. Brandul Linco a avut cea mai mare creştere a vânzărilor, de peste 20%, ca urmare a campaniilor susţinute de marketing.
Pentru anul 2010 compania urmăreşte menţinerea performanţelor actuale pe piaţa de retail şi obţinerea unei poziţii de top pentru consumul industral, în special pe noua direcţie de afaceri, a ingredientelor de panificaţie, cofetărie şi patiserie. "Anul 2010 va sta în continuare sub semnul prudenţei în ce priveşte consumul", a mai spus Banu.
"Deşi contextul economic a fost unul defavorabil industriei consumului, rezultatele noastre sunt pozitive. La acestea au contribuit o strategie coerentă de vânzări şi marketing în ciuda presiunilor legate de bugete în acest domeniu precum şi finalizarea programului intern de reorganizare început la sfârşitul anului 2007. Acesta a presupus relocarea şi concentrarea activităţilor de producţie pe platformele de la Bucureşti şi Covasna precum şi eficientizarea generală a proceselor de producţie şi logistică", a declarat, într-un comunicat, Manuela Banu, director general, Orkla Foods România.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Cultura de sofran
Afla acum tot ce trebuie sa stii despre cultura de sofran - "aurul rosu" Iti propunem afacerea anului cultura de sofran De ce tocmai sofran Pentru ca Sofranul Crocus stativus furnizeaza cel mai scump condiment din lume Si nu numai Este si cel mai scump aliment mai scump decat caviarul carnea de vita Kobe sau otetul...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
Potrivit anunţului, compania şi-a consolidat prezenţa pe piaţa de retail în anul 2009 prin extinderea unor game de produse, introducerea de noi ambalaje sau modificări de reţete şi design pentru anumite produse. Brandul Linco a avut cea mai mare creştere a vânzărilor, de peste 20%, ca urmare a campaniilor susţinute de marketing.
Pentru anul 2010 compania urmăreşte menţinerea performanţelor actuale pe piaţa de retail şi obţinerea unei poziţii de top pentru consumul industral, în special pe noua direcţie de afaceri, a ingredientelor de panificaţie, cofetărie şi patiserie. "Anul 2010 va sta în continuare sub semnul prudenţei în ce priveşte consumul", a mai spus Banu.
Autor: AgroRomania.ro
Votati articolul
Nota: 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News