Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Primul tractor agricol romanesc produs la Reghin a fost omologat de Registrul Auto Roman
Tractorul Tagro a primit de la RAR, in urma testelor efectuate, certificatul de omologare de tip asupra intregului vehicul.
Tractorul agricol romanesc Tagro, conceput si realizat integral de IRUM Reghin, a fost omologat de Registrul Auto Roman, fapt care certifica inalta calitate a acestuia si ca respecta toate standardele europene, primele astfel de tractoare urmand sa iasa pe poarta fabricii in luna iunie.
Procesul de omologare a inceput de anul trecut, spre sfarsitul lui 2018 Tagro fiind supus unei serii de incercari statice si dinamice, efectuate de Departamentul Omologari al RAR Bucuresti, care au avut un rol important in definirea si optimizarea produsului, in conformitate cu normele impuse de Uniunea Europeana.
„In luna aprilie a acestui an, vom incepe productia componentelor si vom finaliza noua structura de asamblare a tractorului agricol romanesc. In luna iunie vor iesi pe poarta IRUM primele tractoare TAGRO. Pentru ca acest lucru sa fie posibil, specialistii au efectuat numeroase teste pe camp, la lucru, cu diferite echipamente si accesorii. Companiile din domeniul agricol din Romania, dar si din strainatate, vor beneficia de acum de un tractor performant, conceput integral in departamentul nostru de cercetare si dezvoltare”, a declarat directorul general al IRUM, Mircea Oltean.
Tagro a primit de la RAR, in urma testelor efectuate, certificatul de omologare de tip asupra intregului vehicul. Specialistii Registrului Auto Roman certifica indeplinirea cerintelor tehnice si administrative, in raport cu regulamentul UE pentru vehiculele agricole si forestiere.
„Cu o cabina etansa, certificata ROPS (Roll Over Protective Structure) si FOPS (Falling Objects Protective Structure), ce impiedica intrarea prafului in interior, un bord fix inconjurat de dispozitive de control concepute pentru a eficientiza operarea sa, Tagro poate fi considerat un vector al revitalizarii industriei constructoare de vehicule agricole din Romania”, a mai precizat directorul IRUM.
Procesul de omologare a inceput de anul trecut, spre sfarsitul lui 2018 Tagro fiind supus unei serii de incercari statice si dinamice, efectuate de Departamentul Omologari al RAR Bucuresti, care au avut un rol important in definirea si optimizarea produsului, in conformitate cu normele impuse de Uniunea Europeana.
„In luna aprilie a acestui an, vom incepe productia componentelor si vom finaliza noua structura de asamblare a tractorului agricol romanesc. In luna iunie vor iesi pe poarta IRUM primele tractoare TAGRO. Pentru ca acest lucru sa fie posibil, specialistii au efectuat numeroase teste pe camp, la lucru, cu diferite echipamente si accesorii. Companiile din domeniul agricol din Romania, dar si din strainatate, vor beneficia de acum de un tractor performant, conceput integral in departamentul nostru de cercetare si dezvoltare”, a declarat directorul general al IRUM, Mircea Oltean.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Cresterea prepelitelor japoneze
Cresterea prepelitelor japoneze Lucrarea "Cresterea prepelitelor japoneze" - iti asigura toate informatiile de care ai nevoie pentru a demara acest tip de afacere - iti arata punctele sensibile inerente oricarui inceput - te ajuta sa eviti greseli costisitoare Informatiile prezente pe CD-ul "Cresterea prepelitelor...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
Tagro a primit de la RAR, in urma testelor efectuate, certificatul de omologare de tip asupra intregului vehicul. Specialistii Registrului Auto Roman certifica indeplinirea cerintelor tehnice si administrative, in raport cu regulamentul UE pentru vehiculele agricole si forestiere.
„Cu o cabina etansa, certificata ROPS (Roll Over Protective Structure) si FOPS (Falling Objects Protective Structure), ce impiedica intrarea prafului in interior, un bord fix inconjurat de dispozitive de control concepute pentru a eficientiza operarea sa, Tagro poate fi considerat un vector al revitalizarii industriei constructoare de vehicule agricole din Romania”, a mai precizat directorul IRUM.
Autor:
Panait Elena
Newsletter gratuit
Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit "TOP 4 Afaceri agricole în 2025".
Votati articolul
Nota: 4.92 din 6 voturi
Urmareste-ne pe Google News