Piaţa lactatelor a revenit pe un trend ascendent în T2 după reculul de 20% înregistrat în primele trei luni din acest an, după reprofilarea marilor jucători care au apelat la reduceri de până la 30% pentru a combate scăderea puterii de cumpărare.
“Piaţa produselor lactate a înregistrat o creştere, în volum, de 4,5% în luna mai şi în prima jumătate din luna iunie faţă de martie,” spune Valentin Blanaru, director executiv al Asociaţiei Patronale Române din Industria Laptelui (APRIL).
“Dacă vom reuşi să menţinem ritmul de creştere din ultima perioadă, atunci vom putea combate scăderea înregistrată în primele trei luni din an şi vom încheia anul cu o creştere de cel putin 5%, aşa cum a fost prognozată la începutul lui 2009,” adaugă el. Astfel, valoarea pieţei ar urma să ajungă la 1,15 miliarde euro, dar numai dacă îşi menţine trendul de creştere manifestat în lunile mai şi în iunie, conform lui Blanaru.
Acesta a explicat că, potrivit datelor Institutului Naţional de Statistică (INS), în lunile mai şi iunie 2009 a fost înregistrată o creştere de 1,2% a vânzărilor de produse lactate comparativ cu perioada similară din anul precedent, însă, din statisticile făcute pe segmentul vânzărilor din retail, creşterea din această perioada a fost de 4,5%. “Obiceiul de consum al românilor s-a schimbat faţă de cum îl ştiam anterior şi avem toate premisele că se va menţine constant şi în următoarele luni, astfel încât, la sfârşitul anului 2009, decalajul pierdut în primele luni să fie recuperat”, a mai spus directorul general al APRIL.
Citeste mai mult in Business Standard
“Piaţa produselor lactate a înregistrat o creştere, în volum, de 4,5% în luna mai şi în prima jumătate din luna iunie faţă de martie,” spune Valentin Blanaru, director executiv al Asociaţiei Patronale Române din Industria Laptelui (APRIL).
“Dacă vom reuşi să menţinem ritmul de creştere din ultima perioadă, atunci vom putea combate scăderea înregistrată în primele trei luni din an şi vom încheia anul cu o creştere de cel putin 5%, aşa cum a fost prognozată la începutul lui 2009,” adaugă el. Astfel, valoarea pieţei ar urma să ajungă la 1,15 miliarde euro, dar numai dacă îşi menţine trendul de creştere manifestat în lunile mai şi în iunie, conform lui Blanaru.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Ghid practic Realizarea de sapun natural
Realizarea de sapun natural este cea mai profitabila afacere Obtii venituri de 1 000 de lei pentru doar 2 ore de munca Ce contine Ghidul practic pentru realizarea de sapun natural Cum sa faci sapun 100 natural – nu numai informatiile de baza ci toate sfaturile si trucurile necesare pentru a obtine inca de la prima incercare ...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
Acesta a explicat că, potrivit datelor Institutului Naţional de Statistică (INS), în lunile mai şi iunie 2009 a fost înregistrată o creştere de 1,2% a vânzărilor de produse lactate comparativ cu perioada similară din anul precedent, însă, din statisticile făcute pe segmentul vânzărilor din retail, creşterea din această perioada a fost de 4,5%. “Obiceiul de consum al românilor s-a schimbat faţă de cum îl ştiam anterior şi avem toate premisele că se va menţine constant şi în următoarele luni, astfel încât, la sfârşitul anului 2009, decalajul pierdut în primele luni să fie recuperat”, a mai spus directorul general al APRIL.
Citeste mai mult in Business Standard
Autor: AgroRomania.ro
Votati articolul
Nota: 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News