Autor: AgroRomania.ro
Publicat in: Diverse

Cantitatea totala de lapte consumata in Romania este de 4,4 ori mai mica decat media la nivelul UE, ceea ce plaseaza tara noastra pe penultimul loc intr-un clasament european.
Un studiu facut la nivel international cu privire la cantitatile de lapte consumate de locuitorii fiecarei tari, releva faptul ca romanii nu se numara printre cei mai mari consumatori de lapte, ba din contra, cantitatile consumate sunt cu mult mai mici decat cel din alte tari.
Astfel, conform studiului, romanii consuma de 4,4 ori mai putin lapte decat media consumului din Europa de Vest si de 2,4 ori mai putin decat media din Europa de Est.
La nivel european, cel mai mare consum este consemnat in tarile din Vest, consumatorii de aici considerand laptele hranitor, sanatos, o sursa buna de calciu si gustos.
Studiul considera ca relevanta produsului ar trebui mentinuta de producatori prin inovarea si dezvoltarea unor bauturi adaptate stilului de viata trepidant si in continua schimbare.
Un studiu similar a fost realizat si in 2013, aratand ca numarul consumatorilor care citesc eticheta unui produs alimentar a crescut. Astfel, 63% dintre consumatori au declarat ca doresc sa afle informatii despre ingrediente, iar 55% vor sa vada daca produsele au nutrientii necesari pentru mentinerea sanatatii.
De asemenea, multi consumatori sunt dispusi sa plateasca un pret mai mare pentru produse alimentare naturale, cu continut ridicat de fibre, cu un plus de vitamine si minerale sau fara grasimi.
Astfel, conform studiului, romanii consuma de 4,4 ori mai putin lapte decat media consumului din Europa de Vest si de 2,4 ori mai putin decat media din Europa de Est.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Aveti un teren de 100 mp Puteti castiga fara efort 30 000 de euro an cultivand si comercializand FLORI IN GHIVECI Florile in ghiveci castiga din ce in ce mai mult teren Motivul este usor de intuit – florile in ghiveci rezista un timp mai indelungat – si acesta este un aspect care conteaza enorm mai ales daca este...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
La nivel european, cel mai mare consum este consemnat in tarile din Vest, consumatorii de aici considerand laptele hranitor, sanatos, o sursa buna de calciu si gustos.
Studiul considera ca relevanta produsului ar trebui mentinuta de producatori prin inovarea si dezvoltarea unor bauturi adaptate stilului de viata trepidant si in continua schimbare.
Un studiu similar a fost realizat si in 2013, aratand ca numarul consumatorilor care citesc eticheta unui produs alimentar a crescut. Astfel, 63% dintre consumatori au declarat ca doresc sa afle informatii despre ingrediente, iar 55% vor sa vada daca produsele au nutrientii necesari pentru mentinerea sanatatii.
De asemenea, multi consumatori sunt dispusi sa plateasca un pret mai mare pentru produse alimentare naturale, cu continut ridicat de fibre, cu un plus de vitamine si minerale sau fara grasimi.
Autor: AgroRomania.ro
Votati articolul
Nota: 2.5 din 2 voturi
Urmareste-ne pe Google News