Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Comunica experienta
AgroRomania.ro


Email Facebook

UE sprijina promovarea produselor agricole cu 37,6 milioane euro, Romania va primi 700 mii euro


Comisia Europeană a aprobat 26 de programe, care se vor derula în 13 state membre cu scopul de a se asigura promovarea produselor agricole în Uniunea Europeană. Bugetul total alocat acestor programe, care se vor desfăşura pe perioade cuprinse între 1 şi 3 ani, este de 75,1 milioane euro, din care contribuţia UE va fi de 37,6 milioane de euro (50%).
Printre produsele ce vor fi promovate se regăsesc fructele şi legumele, vinul, produsele de horticultură, laptele şi produsele din lapte, măslinele şi uleiul de măsline, ouăle, uleiul obţinut din seminţe, produsele din carne etc..

În România, programul va fi derulat de organizaţia Bio România, care va primi 700 mii euro de la Comisia Europeană, pentru promovarea agriculturii şi a produselor bio pe piaţa internă (50% din bugetul total al proiectului de 1,4 mil. euro). De asemenea, organizaţia va contribui cu 280 mii euro (20% din bugetul total al proiectului) şi 420 mii euro vor constitui contribuţie de la bugetul naţional, prin bugetul MADR (30% din bugetul total al proiectului). Ţările ţintă pentru acest program sunt Germania şi România.

Totodată, România este ţară ţintă pentru alte două programe, unul din Polonia, iar celălalt din Bulgaria.

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Covrigarie - o afacere cu profit imediat


Obtine profit de 3 000 de euro pe luna cu propria ta covrigarie Cate covrigarii intalnesti in drumul tau spre serviciu Numai in zona centrului vechi din capitala sunt vreo 10 Si numarul lor este in crestere Daca esti un pic atent aproape fiecare covrigarie are clienti care stau la coada asteptand sa cumpere covrigi calzi Te-ai intrebat de...

Oferta Speciala
valabila 48h

Cele mai multe fonduri le are alocate un program din Italia, de promovare a măslinelor şi a uleiului de măsline, iar cei mai puţini bani au fost alocaţi unui program din Olanda, care promovează ouă.

Consiliul a decis, în anul 2000, că Uniunea poate să finanţeze activităţi prin care se oferă informaţii sau se promovează produse agricole şi alimente atât pe piaţa unică a UE, cât şi în ţările terţe.

Activităţile pot consta în relaţii publice, campanii promoţionale sau publicitare care să scoată în evidenţă avantajele produselor alimentare din UE, în special calitatea, caracterul lor nutritiv şi cadrul ecologic în care ele sunt produse. Printre altele, la aceste activităţi se mai adaugă participări la evenimente şi târguri, campanii de informare asupra sistemului UE de denumiri şi origini protejate.

În general, UE finanţează cu până la 50% astfel de programe, dar cele care promovează consumul de fructe şi legume pentru copii, sau care informează asupra efectelor negative ale consumului excesiv de alcool sunt finanţate de Uniune cu până la 60%. Restul costurilor sunt suportate de organizaţiile care le-au propus şi/sau de către statele membre interesate.

De menţionat că Dacian Ciolos, Comisarul European pentru Agricultură şi Dezvoltare Rurală, a propus alocarea unui buget suplimentar de 15 milioane de euro pentru ca organizaţiile profesionale să poată prezenta spre finanţare şi alte programe de promovare pentru fructe proaspete şi legume, pe piaţa unică şi în ţările terţe, până pe data de 15 august.

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe:

Comentarii
Comentarii1 comentarii




Ultima ora

Rentrop ∧ Straton
Newsletter gratuit
Idei de afaceri pentru 2020. 7 exemple insotite de Planul de Afaceri

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit "Idei de afaceri pentru 2020. 7 exemple insotite de Planul de Afaceri".



Forum
blaga felician spune: am avut un smochin in curte-am mancat smochine anul trecut ,din primavera au aparut smochine noi si frunze De doua luni frunzele au inceput sa se usuce si fructele si ele Ce s-a intamplat? Ce sa...
04 Sep. 2019 17:39:28
Raspunde la intrebare
Victor Gh Banța spune: În privința comasării terenurilor, cred că trebuie luată în calcul istoricitatea fenomenului : au mai fost comasate numai că-n forma CAP-urilor proprietarul terenului nu avea niciun drept de...
21 Aug. 2019 22:13:22
Raspunde la intrebare
Rubrica meteo

Ingrasamant chimic obtinut prin incalzire puternica a fosfatilor naturali care contine 24-27% P ca o ...

Inflorescenta in care pedunculii fiecarei flori pornesc din acelasi nod al tulpinii si se ridica pan ...
Manager | Stiri si analize economice
Rentrop & Straton
 
 

Raport Special GRATUIT

Idei de afaceri pentru 2020. 7 exemple insotite de Planul de Afaceri


Adauga mai jos adresa ta de mail si vei primi raportul special gratuit "Idei de afaceri pentru 2020. 7 exemple insotite de Planul de Afaceri" impreuna cu cele mai noi stiri si informatii din agricultura.

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016