Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Viziunea Agroland: Sustinand fermierii locali, beneficiem de produse de calitate si ajutam mediul
Agroland, reteaua de magazine a micilor fermieri din tara noastra, a incheiat primul trimestru din 2013 cu o crestere de 50% fata de perioada similara din 2012. Compania a comunicat ca intentioneaza sa dezvolte un program propriu de sustinere financiara a fermelor mici.
"Am crezut inca de acum 16 ani, de cand am deschis aceasta afacere, ca fermele de familie constituie baza cresterii Romaniei, iar acum, pe fondul crizelor aparute in piata alimentara puternic industrializata am decis sa venim si mai aproape de ei. Pentru asta am reusit impreuna cu un partener sa punem la punct un sistem de finantare", a declarat Horia Cardos, director general Agroland (foto).
Reprezentantii companiei sustin ca parteneriatul dintre consumator si fermierul local este o solutie viabila in Romania, atat economic cat si din punct de vedere al impactului asupra mediului. Cumparand produse agroalimentare obtinute in fermele din imprejurimi, consumatorul sprijina comunitatile rurale si contribuie la reducerea impactului agriculturii asupra mediului.
"Pana acum 5 ani, in plin boom economic, aproape nimeni nu se gandea de unde provine mancarea cumparata din marile supermarketuri. Odata cu criza economica parca am devenit mai atenti la ceea ce consumam. Asa au aparut o sumedenie de mici fermieri care produc atat cat pot ei de curat, ecologic, bio (...) Daca reusim sa constientizam ca sustinand fermierii locali, reusim sa scadem impactul asupra mediului si sa sustinem micile comunitati rurale din Romania. Este atat de simplu: sa cumparam de la micii fermieri locali insemna sanatate pentru organismul nostru si mai ales al copiilor nostri, aerul si apa mai curate si nu in ultimul rand protejarea ecosistemului", sustin reprezentantii Agroland pe blogul companiei.
Compania s-a infiintat in Timisoara in anul 1997 si in 3 ani a devenit cel mai mare distribuitor de furaje si pui de o zi din vestul tarii. Extinderea teritoriala a luat amploare incepand cu anul 2006, atunci cand Agroland a implementat sistemul de colaborare in franciza, modalitate prin care a deschis magazine in 28 de judete din Banat, Oltenia, Muntenia, Dobrogea si Moldova.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Cultura de sofran
Afla acum tot ce trebuie sa stii despre cultura de sofran - "aurul rosu" Iti propunem afacerea anului cultura de sofran De ce tocmai sofran Pentru ca Sofranul Crocus stativus furnizeaza cel mai scump condiment din lume Si nu numai Este si cel mai scump aliment mai scump decat caviarul carnea de vita Kobe sau otetul...
valabila 48h
In prezent, reteaua Agroland numara 190 de magazine amplasate in orase resedinta de judet, orase mici si localitati importante din zona rurala.
Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit "Top 4 Afaceri agricole in 2024".
Votati articolul
Nota: 5 din 1 voturiIdei de afaceri in agricultura