Autor: AgroRomania.ro
Publicat in: Vegetal

In 2012, Germania a consemnat o crestere de 7 procente a exportului de produse agro-alimentare, fata de anul 2011.
In anul precedent, germanii au reusit sa isi adauge la buget peste 63 de miliarde de euro prin exporturile de produse agricole si alimentare.
Cresterea marcata de carne si derivatele acesteia a fost de 8,5 procente, aproximativ 9 miliarde de euro, in timp ce produsele lactate au inregistrat o crestere de doar un procent, depasind suma de 8 miliarde de euro.
Livrarile de produse oleaginoase si uleiuri vegetale au crescut si ele datorita recoltei foarte bune la rapita in anul 2011; acestea au punctat o majorare de 22,8 procente, fiind cotate la 3,6 miliarde de euro. Aceasta majorare a fost cea mai semnificativa de pe piata de produse agricole exportate in 2012.
Exporturile catre celelalte state membre UE au crescut cu 5,4 procente, ajungand la 45,1 miliarde de euro. Cu toate acestea, au existat diferente insemnate in dezvoltarea exporturilor catre tarile de destinatie. De exemplu, exporturile totale catre tarile mediteraneene ale UE au fost in scadere, chiar daca livrarile spre tarile scandinave si Marea Britanie au inregistrat o rata de crestere de doua cifre.
Dupa cum ne-a obisnuit, Germania continua sa creasca numarul de exporturi catre tarile din afara UE, realizand o crestere de 12,4 procente in anul 2012 fata de anul 2011. Acestea fiind spuse, pentru industria agro-alimentara germana, pietele non-UE devin foarte importante.
Principalul importator al Germaniei, Rusia, a limitat numarul importurilor, astfel germanii au inregistrat o scadere de 2,6 procente in valoare de 1,86 miliarde de euro. Pe de alta parte, au crescut exporturile catre SUA, tarile arabe si anumite state din Asia de Sud-Est. Cu o valoare a exporturilor de produse agricole de peste 650 milioane de euro, China a ocupat anul trecut locul 5 intre pietele tarilor non-UE.
Sursa foto: www.sxc.hu
Livrarile de produse oleaginoase si uleiuri vegetale au crescut si ele datorita recoltei foarte bune la rapita in anul 2011; acestea au punctat o majorare de 22,8 procente, fiind cotate la 3,6 miliarde de euro. Aceasta majorare a fost cea mai semnificativa de pe piata de produse agricole exportate in 2012.
Exporturile catre celelalte state membre UE au crescut cu 5,4 procente, ajungand la 45,1 miliarde de euro. Cu toate acestea, au existat diferente insemnate in dezvoltarea exporturilor catre tarile de destinatie. De exemplu, exporturile totale catre tarile mediteraneene ale UE au fost in scadere, chiar daca livrarile spre tarile scandinave si Marea Britanie au inregistrat o rata de crestere de doua cifre.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Aveti un teren de 100 mp Puteti castiga fara efort 30 000 de euro an cultivand si comercializand FLORI IN GHIVECI Florile in ghiveci castiga din ce in ce mai mult teren Motivul este usor de intuit – florile in ghiveci rezista un timp mai indelungat – si acesta este un aspect care conteaza enorm mai ales daca este...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
Dupa cum ne-a obisnuit, Germania continua sa creasca numarul de exporturi catre tarile din afara UE, realizand o crestere de 12,4 procente in anul 2012 fata de anul 2011. Acestea fiind spuse, pentru industria agro-alimentara germana, pietele non-UE devin foarte importante.
Principalul importator al Germaniei, Rusia, a limitat numarul importurilor, astfel germanii au inregistrat o scadere de 2,6 procente in valoare de 1,86 miliarde de euro. Pe de alta parte, au crescut exporturile catre SUA, tarile arabe si anumite state din Asia de Sud-Est. Cu o valoare a exporturilor de produse agricole de peste 650 milioane de euro, China a ocupat anul trecut locul 5 intre pietele tarilor non-UE.
Sursa foto: www.sxc.hu
Autor: AgroRomania.ro
Votati articolul
Nota: 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News