Comunica experienta
AgroRomania.ro


Email Facebook
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Actualizari procedurale privind procedura de achizitii pentru beneficiarii privati ai PNDR 2014 - 2020

actualizari-procedurale-privind-procedura-de-achizitii-pentru-beneficiarii-privati-ai-pndr-2014-2020

Agentia pentru Finantarea Investitiilor Rurale a completat procedura de lucru privind achiziţiile private derulate prin Programul National de Dezvoltare Rurala 2014 – 2020 pentru a permite utilizarea modulului on-line de catre solicitanţii PNDR, respectiv de catre persoanele care intenţioneaza sa depuna o cerere de finantare.


Un element de noutate in procesul de achizitii aplicabil PNDR il constituie faptul ca, pe langa beneficiari şi furnizori, incepand cu data de 06 iulie 2015 solicitantii de fonduri europene care vor depune cereri de finanţare prin PNDR 2020 vor fi obligaţi sa utilizeze modulul de achizitii on-line al AFIR.  
 
Astfel, solicitanţii, inaintea semnarii contractului de finantare cu AFIR, vor derula on-line procedura de achizitii aplicabila serviciilor eligibile (servicii de consultanta si servicii pentru intocmirea studiilor de fezabilitate, cu o valoare mai mare de 15.000 euro) in conformitate cu prevederile procedurii de achizitii pentru beneficiarii privati ai PNDR publicata pe pagina de internet a AFIR.
 
Pana la data de 06 iulie 2015, solicitanţii de fonduri nerambursabile vor derula achiziţiile private conform prevederilor procedurale anterioare: publicarea in ziar a unei invitatii de participare si primirea de catre solicitant a minim 3 oferte conforme din punct de vedere tehnic si financiar.
 

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Propriul meu plan de afaceri


Stick-ul "Propriul meu plan de afaceri" Ai planuri de afaceri standard Esti o persoana dinamica Profita de Stick-ul "Propriul meu plan de afaceri" Ai 7 modele practice de planuri de afacere cu care obtii mai usor finantari si chiar fonduri europene la mai putin de 100 de lei Stick-ul "Propriul meu plan de...

Oferta Speciala
valabila 48h

Procedura on-line se aplica pentru toate achiziţiile derulate in cadrul PNDR 2020 si este valabila pentru adjudecarea contractelor de achizitii de servicii, bunuri (cu sau fara montaj) si de executie de lucrari. In vederea derularii on-line a procedurilor de achizitii, beneficiarii privati, ofertanţii şi, dupa 06.07.2015, solicitanţii au obligatia autentificarii pe pagina oficiala de internet a AFIR (www.afir.info), in partea superioara a paginii, destinata depunerii on-line.
 
Procedura de achiziţii private se deruleaza in conformitate cu Manual operaţional de achizitii pentru beneficiarii privati ai PNDR 2020, versiunea 1, publicat pe pagina oficiala de internet a AFIR – www.afir.info (sectiunea Informatii utile – Proceduri de lucru).
 
In conformitate cu prevederile Manualului de procedura, contractele mai mari de 15.000 euro fara TVA, trebuie adjudecate prin procedura de selectie de oferte cu conditia publicarii pe site-ul www.afir.info a unei invitatii de participare, a dosarului cererii de oferte si a primirii on-line de catre beneficiarul privat a minim 2 oferte conforme din punct de vedere tehnic şi financiar al ofertanţilor. Ofertele conforme trebuie sa se incadreze in valoarea licitata corespunzatoare din bugetul indicativ – Anexa III la contractul de finantare. Invitatia de participare trebuie inregistrata in Registrul de intrari - iesiri al beneficiarului privat. Termenul limita pentru depunerea ofertelor este de minim 10 zile lucratoare de la data publicarii pe pagina oficiala a AFIR.
 
Pentru contractele mai mici sau egale cu 15.000 euro fara TVA, beneficiarul privat poate opta pentru aplicarea proceduri cu o singura oferta sau a celei menţionate mai sus mentionata daca doreste aceasta. In acest caz beneficiarul privat depune spre verificare si avizare numai contractul, Anexa IV – declaratia pentru respectarea regulilor privind evitarea conflictului de interese si certificatul constatator emis de ONRC pentru a se verifica un eventual conflict de interese dintre actionariatul ofertantului si beneficiar.
 
Mentionam ca este interzisa divizarea achizitiilor de acelaşi tip, respectiv servicii, bunuri sau lucrari a caror valoare depaseste 15.000 de euro fara TVA, in contracte mai mici cu scopul evitarii procedurii de selectie de oferte.
 
Avizarea intregii proceduri se face astfel: la nivelul OJFIR se verifica on-line dosarele de achizitii pentru proiectele cu achizitii simple ale beneficiarilor privati, la nivelul CRFIR se verifica on-line dosarele de achizitii pentru proiectele cu achizitii complexe ale beneficiarilor privati, iar la nivelul AFIR se verifica dosarele de achizitii pentru proiectele beneficiarilor privati cuprinse in esantionul de verificare pe teren.

Newsletter gratuit
TOP 4 Afaceri agricole în 2025

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit "TOP 4 Afaceri agricole în 2025".



Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News

Ultima ora

Rentrop ∧ Straton
Newsletter gratuit
TOP 4 Afaceri agricole în 2025

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit "TOP 4 Afaceri agricole în 2025".


Articole recomandate

Rubrica meteo
Manager | Stiri si analize economice
Rentrop & Straton
 
 

Raport Special Gratuit
TOP 4 Afaceri agricole în 2025
Adauga mai jos adresa ta de email si vei primi raportul special gratuit "TOP 4 Afaceri agricole în 2025" impreuna cu cele mai noi stiri si informatii din agricultura.
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016