Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Comercializarea produselor romanesti NU va mai fi obligatorie
Marti a fost votata noua forma a legii care prevede comercializarea produselor romanesti in magazinele mari din tara. Noul act stabileste ca produsele cu originea din Romania nu trebuie sa fie obligatoriu prezente la rafturi marcate corespunzator, astfel de activitati devenind complet optionale.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Cultura de sofran
Afla acum tot ce trebuie sa stii despre cultura de sofran - "aurul rosu" Iti propunem afacerea anului cultura de sofran De ce tocmai sofran Pentru ca Sofranul Crocus stativus furnizeaza cel mai scump condiment din lume Si nu numai Este si cel mai scump aliment mai scump decat caviarul carnea de vita Kobe sau otetul...
valabila 48h
- legea se aplica doar persoanelor fizice si juridice care desfasoara relatii comerciale cu produse alimentare, nu tuturor formelor de comert cum era prevazut pana acum;
- termenii de "carne romaneasca" si "produs romanesc" au fost eliminati din textul legii;
- filiera produsului agroalimentar, adica sistemul de relatii functionale care leaga producatorii, procesatorii, transportatorii, depozitarii, distribuitorii, comerciantii si/sau bursele de marfuri care tranzactioneaza acelasi produs, a fost eliminat;
- lantul de aprovizionare scurt, adica lantul de aprovizionare care implica un numar limitat de operatori economici angajati in activitati de cooperare si de dezvoltare economica locala, precum si relatii geografice si sociale stranse intre producatori, procesatori si consumatori, a fost eliminat si inlocuit cu parteneriatul direct;
- serviciile privind extinderea retelei de distributie a comerciantului, amenajarile spatiilor de vanzare ale comerciantului sau operatiunile si evenimentele de promovare a activitatii si imaginii comerciantului nu mai sunt legate de actul comercial, cu exceptia operatiunilor de promovare, marketing si publicitate;
- se pastreaza interdictia privind vanzarea in pierdere;
- spatiile distincte din magazine pentru produsele romanesti nu mai sunt obligatorii, ci optionale si pot fi organizate prin intelegerea dintre parti, in functie de tara de origine - adica pot fi organizate spatii diferite pentru produse din Franta, Rusia samd;
- comerciantii nu mai trebuie sa asigure spatii de expunere si vanzare de cel putin 50% din suprafata existenta folosita pentru comercializarea alimentelor pentru produsele alimentare (lapte si produse lactate, carne si produse din carne, fructe, legume si produse fabricate din acestea, panificatie, patiserie si cofetarie), fabricate de catre producatori din Romania;
- legumele si fructele din strainatate pot ocupa peste 70% din oferta comerciantilor in lunile decembrie - februarie;
- eticheta detaliata pentru carnea comercializata in Romania care cuprindea tara de origine a animalului, locul cresterii, sacrificarii si transarii a fost eliminata;
- obligatia de a comercializa produse alimentare romanesti in cuantuam de 51% pentru comerciantii autorizati in acest sens cu cifura de afaceri anuala neta de peste doua milioane de euro a fost eliminata;
- obligatia de a organiza evenimente de promovare si vanzare a produselor romanesti de catre comerciantii autorizati pentru vinde produse alimentare a fost eliminata.
Cei doi autori care formeaza in prezent echipa din spatele acestui website va aduc zilnic cele mai relevante informatii si va mentin conectati la ceea ce conteaza cu adevarat. De la stiri generaliste pana la informatii de nisa, suntem aici pentru a va furniza doar ceea ce conteaza.
Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit "Top 4 Afaceri agricole in 2024".
Votati articolul
Nota: 2.63 din 4 voturiIdei de afaceri in agricultura