Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Laptele "no name" din rafturi are aceeasi calitate cu cel care poarta un brand pe eticheta
88% dintre români spun că au cumpărat produse care poartă doar sigla marilor magazine, întrucât preţurile sunt cu 10-20% mai ieftine decât cele de marcă. Pe cutiile de lapte, de exemplu, sunt trecute aceleaşi valori nutriţionale ca la cele de brand.
„Cele mai multe produse din această gamă sunt realizate în România de producători care au în portofoliu mărci cunoscute”, explică Andreea Mihai, reprezentantă a reţelei de hipermaketuri Carrefour. Această idee este întărită şi de asociaţiile de producători.
„O parte dintre procesatorii români care fac parte din asociaţia noastră şi au contracte pentru mărcile proprii. Pentru aceştia eu bag mâna în foc că au produse de o bună calitate. Se foloseşte aceeaşi linie tehnologică şi este acelaşi produs ca celelalte. Decât să stea cu laptele, mai bine îl vând”, e de părere Valentin Blănaru, director executiv al Asociaţiei Patronale Române din Industria Laptelui, citat de Evenimentul Zilei.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Cresterea prepelitelor japoneze
Cresterea prepelitelor japoneze Lucrarea "Cresterea prepelitelor japoneze" - iti asigura toate informatiile de care ai nevoie pentru a demara acest tip de afacere - iti arata punctele sensibile inerente oricarui inceput - te ajuta sa eviti greseli costisitoare Informatiile prezente pe CD-ul "Cresterea prepelitelor...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
Reprezentantii hipermarketurilor spun ca pretul mic se datoreaza eliminarii unor costuri pentru produse. "Reusim sa le oferim la un pret mai mic pentru ca la aceste produse nu exista costuri publicitare", specifica reprezentantul Carrefour.
Autor:
Dragos Serban
Newsletter gratuit
Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit "Top 4 Afaceri agricole in 2024".
Votati articolul
Nota: 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News
Idei de afaceri in agricultura