Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Orkla, Agrisol si Agroalim, ultimii pe lista marcilor private la Carrefour
Orkla Foods Romania, Agrisol si Agroalim Distribution se numara printre ultimele companii care au inceput sa produca marci private pentru grupul francez Carrefour, cel mai mare retailer european, potrivit datelor companiei.
Pe lista companiilor care au inceput recent sa produca marci private pentru reteaua de retail se mai numara firme precum Ocean Fish, Bonito, Prodprosper, Reinert, Apollo Mod Distribution, Flipper Comimpex, Apicola Pastoral Georgescu si For Ever Import Export.
Carrefour are in portofoliul alimentar marcile private NR.1 si Carrefour. Conform reprezentantilor companiei, Carrefour are ca furnizori de marci private producatori autohtoni de mezeluri si conserve din carne. Astfel, pentru marca NR.1 furnizorii sunt Zimex, Aldis, Medeus si Hame, iar pentru Carrefour - Vascar si Reinert, alti doi jucatori importanti pe piata interna.
‘’Ponderea marcii Nr. 1 in vanzarile de conserve de carne este de 5%, in timp ce ponderea pe categoria mezeluri este de 2%’’, a declarat pentru Business Standard Andreea Mihai, director de Marketing al Carrefour Romania.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Cresterea prepelitelor japoneze
Cresterea prepelitelor japoneze Lucrarea "Cresterea prepelitelor japoneze" - iti asigura toate informatiile de care ai nevoie pentru a demara acest tip de afacere - iti arata punctele sensibile inerente oricarui inceput - te ajuta sa eviti greseli costisitoare Informatiile prezente pe CD-ul "Cresterea prepelitelor...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
Potrivit datelor din piata, marcile private reprezinta doar cateva procente din totalul vanzarilor la nivelul intregii piete, ponderea acestora fiind in crestere in ultima vreme, datorita preturilor accesibile la produse. De altfel, orientarea consumatorilor catre produse ieftine este una dintre principalele tendinte remarcate in ultima vreme, nu doar pe segmentul alimentar, ci la nivelul intregii piete de FMCG.
Citeste mai mult in Business Standard
Autor:
Dragos Serban
Newsletter gratuit
Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit "Top 4 Afaceri agricole in 2024".
Votati articolul
Nota: 4 din 2 voturi
Urmareste-ne pe Google News
Idei de afaceri in agricultura