Orkla Foods Romania, Agrisol si Agroalim Distribution se numara printre ultimele companii care au inceput sa produca marci private pentru grupul francez Carrefour, cel mai mare retailer european, potrivit datelor companiei.
Pe lista companiilor care au inceput recent sa produca marci private pentru reteaua de retail se mai numara firme precum Ocean Fish, Bonito, Prodprosper, Reinert, Apollo Mod Distribution, Flipper Comimpex, Apicola Pastoral Georgescu si For Ever Import Export.
Carrefour are in portofoliul alimentar marcile private NR.1 si Carrefour. Conform reprezentantilor companiei, Carrefour are ca furnizori de marci private producatori autohtoni de mezeluri si conserve din carne. Astfel, pentru marca NR.1 furnizorii sunt Zimex, Aldis, Medeus si Hame, iar pentru Carrefour - Vascar si Reinert, alti doi jucatori importanti pe piata interna.
‘’Ponderea marcii Nr. 1 in vanzarile de conserve de carne este de 5%, in timp ce ponderea pe categoria mezeluri este de 2%’’, a declarat pentru Business Standard Andreea Mihai, director de Marketing al Carrefour Romania.
Potrivit datelor din piata, marcile private reprezinta doar cateva procente din totalul vanzarilor la nivelul intregii piete, ponderea acestora fiind in crestere in ultima vreme, datorita preturilor accesibile la produse. De altfel, orientarea consumatorilor catre produse ieftine este una dintre principalele tendinte remarcate in ultima vreme, nu doar pe segmentul alimentar, ci la nivelul intregii piete de FMCG.
Citeste mai mult in Business Standard
Pe lista companiilor care au inceput recent sa produca marci private pentru reteaua de retail se mai numara firme precum Ocean Fish, Bonito, Prodprosper, Reinert, Apollo Mod Distribution, Flipper Comimpex, Apicola Pastoral Georgescu si For Ever Import Export.
Carrefour are in portofoliul alimentar marcile private NR.1 si Carrefour. Conform reprezentantilor companiei, Carrefour are ca furnizori de marci private producatori autohtoni de mezeluri si conserve din carne. Astfel, pentru marca NR.1 furnizorii sunt Zimex, Aldis, Medeus si Hame, iar pentru Carrefour - Vascar si Reinert, alti doi jucatori importanti pe piata interna.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Ghid practic Realizarea de sapun natural
Realizarea de sapun natural este cea mai profitabila afacere Obtii venituri de 1 000 de lei pentru doar 2 ore de munca Ce contine Ghidul practic pentru realizarea de sapun natural Cum sa faci sapun 100 natural – nu numai informatiile de baza ci toate sfaturile si trucurile necesare pentru a obtine inca de la prima incercare ...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
‘’Ponderea marcii Nr. 1 in vanzarile de conserve de carne este de 5%, in timp ce ponderea pe categoria mezeluri este de 2%’’, a declarat pentru Business Standard Andreea Mihai, director de Marketing al Carrefour Romania.
Potrivit datelor din piata, marcile private reprezinta doar cateva procente din totalul vanzarilor la nivelul intregii piete, ponderea acestora fiind in crestere in ultima vreme, datorita preturilor accesibile la produse. De altfel, orientarea consumatorilor catre produse ieftine este una dintre principalele tendinte remarcate in ultima vreme, nu doar pe segmentul alimentar, ci la nivelul intregii piete de FMCG.
Citeste mai mult in Business Standard
Autor: AgroRomania.ro
Votati articolul
Nota: 4 din 2 voturi
Urmareste-ne pe Google News