Orkla Foods Romania, Agrisol si Agroalim Distribution se numara printre ultimele companii care au inceput sa produca marci private pentru grupul francez Carrefour, cel mai mare retailer european, potrivit datelor companiei.
Pe lista companiilor care au inceput recent sa produca marci private pentru reteaua de retail se mai numara firme precum Ocean Fish, Bonito, Prodprosper, Reinert, Apollo Mod Distribution, Flipper Comimpex, Apicola Pastoral Georgescu si For Ever Import Export.
Carrefour are in portofoliul alimentar marcile private NR.1 si Carrefour. Conform reprezentantilor companiei, Carrefour are ca furnizori de marci private producatori autohtoni de mezeluri si conserve din carne. Astfel, pentru marca NR.1 furnizorii sunt Zimex, Aldis, Medeus si Hame, iar pentru Carrefour - Vascar si Reinert, alti doi jucatori importanti pe piata interna.
‘’Ponderea marcii Nr. 1 in vanzarile de conserve de carne este de 5%, in timp ce ponderea pe categoria mezeluri este de 2%’’, a declarat pentru Business Standard Andreea Mihai, director de Marketing al Carrefour Romania.
Potrivit datelor din piata, marcile private reprezinta doar cateva procente din totalul vanzarilor la nivelul intregii piete, ponderea acestora fiind in crestere in ultima vreme, datorita preturilor accesibile la produse. De altfel, orientarea consumatorilor catre produse ieftine este una dintre principalele tendinte remarcate in ultima vreme, nu doar pe segmentul alimentar, ci la nivelul intregii piete de FMCG.
Citeste mai mult in Business Standard
Pe lista companiilor care au inceput recent sa produca marci private pentru reteaua de retail se mai numara firme precum Ocean Fish, Bonito, Prodprosper, Reinert, Apollo Mod Distribution, Flipper Comimpex, Apicola Pastoral Georgescu si For Ever Import Export.
Carrefour are in portofoliul alimentar marcile private NR.1 si Carrefour. Conform reprezentantilor companiei, Carrefour are ca furnizori de marci private producatori autohtoni de mezeluri si conserve din carne. Astfel, pentru marca NR.1 furnizorii sunt Zimex, Aldis, Medeus si Hame, iar pentru Carrefour - Vascar si Reinert, alti doi jucatori importanti pe piata interna.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Aveti un teren de 100 mp Puteti castiga fara efort 30 000 de euro an cultivand si comercializand FLORI IN GHIVECI Florile in ghiveci castiga din ce in ce mai mult teren Motivul este usor de intuit – florile in ghiveci rezista un timp mai indelungat – si acesta este un aspect care conteaza enorm mai ales daca este...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
‘’Ponderea marcii Nr. 1 in vanzarile de conserve de carne este de 5%, in timp ce ponderea pe categoria mezeluri este de 2%’’, a declarat pentru Business Standard Andreea Mihai, director de Marketing al Carrefour Romania.
Potrivit datelor din piata, marcile private reprezinta doar cateva procente din totalul vanzarilor la nivelul intregii piete, ponderea acestora fiind in crestere in ultima vreme, datorita preturilor accesibile la produse. De altfel, orientarea consumatorilor catre produse ieftine este una dintre principalele tendinte remarcate in ultima vreme, nu doar pe segmentul alimentar, ci la nivelul intregii piete de FMCG.
Citeste mai mult in Business Standard
Autor: AgroRomania.ro
Votati articolul
Nota: 4 din 2 voturi
Urmareste-ne pe Google News