Producătorul de apă minerală Perla Covasnei a investit 5 milioane euro pentru construirea şi echiparea unei fabrici greenfield la Catalina, în judeţul Covasna, şi 2 milioane euro pentru consolidarea reţelei de distribuţie şi susţinerea imaginii, potrivit unui comunicat emis duminică de companie.
Fabrica are o suprafaţă totală de 15.000 metri pătraţi şi spaţii de producţie pe 2.400 metri pătraţi. Echipa care se ocupă de întreţinerea şi supravegherea fabricii este formată din 11 oameni.
Potrivit reprezentanţilor companiei, noua fabrică va produce zilnic circa 100.000 de sticle de apă minerală.
În 2011, Perla Covasnei intenţionează să investească în consolidarea canalelor de distribuţie şi a brandului. În prezent, reţeaua de distribuţie a companiei este formată, la nivel naţional, din peste 50 de distribuitori şi lanţuri de retail.
Perla Covasnei a vândut 12 milioane de sticle de apă minerală anul trecut, faţă de 9,5 milioane în 2009, şi a avut o cifră de afaceri de peste 14 milioane de lei, comparativ cu 11 milioane lei în anul precedent.
Fabrica are o suprafaţă totală de 15.000 metri pătraţi şi spaţii de producţie pe 2.400 metri pătraţi. Echipa care se ocupă de întreţinerea şi supravegherea fabricii este formată din 11 oameni.
Potrivit reprezentanţilor companiei, noua fabrică va produce zilnic circa 100.000 de sticle de apă minerală.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Cultura de sofran
Afla acum tot ce trebuie sa stii despre cultura de sofran - "aurul rosu" Iti propunem afacerea anului cultura de sofran De ce tocmai sofran Pentru ca Sofranul Crocus stativus furnizeaza cel mai scump condiment din lume Si nu numai Este si cel mai scump aliment mai scump decat caviarul carnea de vita Kobe sau otetul...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
În 2011, Perla Covasnei intenţionează să investească în consolidarea canalelor de distribuţie şi a brandului. În prezent, reţeaua de distribuţie a companiei este formată, la nivel naţional, din peste 50 de distribuitori şi lanţuri de retail.
Perla Covasnei a vândut 12 milioane de sticle de apă minerală anul trecut, faţă de 9,5 milioane în 2009, şi a avut o cifră de afaceri de peste 14 milioane de lei, comparativ cu 11 milioane lei în anul precedent.
Autor: AgroRomania.ro
Votati articolul
Nota: 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News








